Het Station van Hilversum verandert de komende jaren van een stenige verkeersruimte naar een groen, levendig en verbonden stadsgebied. Een plek waar ruimte ontstaat voor ontmoeting, verblijf, groen, beweging, cultuur en nieuwe vormen van wonen en werken. De oostzijde van het station wordt hiermee niet langer de achterkant van de stad, maar juist een bruisende buurtkant die Hilversum opnieuw met elkaar verbindt.
Tijdens deze wandeling en stadsgesprek nemen omgevingsmanager Serissa van den Nieuwenhof en buurtmaker Arjen Heus van PlayGroundCity je mee door het gebied, langs het co-creatielab en de plekken waar momenteel samen met bewoners, ondernemers, jongeren en ontwerpers wordt gewerkt aan de toekomst van het Oosterspoorplein. Welke kansen liggen er? Welke keuzes kunnen gemaakt worden? En hoe ontwerp je eigenlijk een plek met en voor de mensen?
Woensdag 10 juni om 13.00-15.00 uur
Deelname aan de stadsontmoeting is kosteloos, aanmelden verplicht.
Let op: beperkt aantal kaarten beschikbaar.